2012. július 23., hétfő

Ez + Az - 3. típusú találkozás, innováció :)

Múlt hét végén Timellel találkoztunk, nála. Finom pogival és házitejjel várt (most először ittam tejet "egyenesen a tehénből", finom volt:).
Íme az ő beszámolója. Mint látható, nem volt hiába a találkozó! :)
És én is igyekeztem, mert ő meg engem gyöngyözni tanított, ugyanis van egy ötletem.


Jelesül a gyöngyözés és a horgolás frigye, kicsit másként, mint a megszokott. Nem egyszerűen rávarrtam a gyöngyöket a horgolásra, hanem a két technika egyenrangúként egészíti ki egymást. Ezek az első fecskék, bár van pár korábbi darab is. Tulajdonképpen Cimbilimbivel közös projektunk idején jött az ötlet, az első fecskék Cimbi gyöngycsillagaival készültek. Majd ha kapok rá engedélyt, megmutatom.:) És a további, tökéletesített példányokat is - ha lesznek.:)

Én szappanokat és finom krémet kaptam Timeltől. Nagyon szépen köszi Neki!




És itt láthatók a hibridek közelebbről. A gyöngyfűzési tudományom még nem igazán szerteágazó.:)





4 megjegyzés:

Tímel írta...

Ú,de jók lettek!!!
Főként a rózsaszín-fehér virág tetszik:) Míly meglepő...

Úgy örülök, hogy sikerült a randi végül, és remélem hamarosan lesz újabb, és Cimbi is el tud jönni:)

a Matula ikrek írta...

Mindegyik szép lett, szuperek a színek, már ennyi gyönggyel is mutatósak! ;o)

latinka írta...

Nahát,megint micsoda ötlet! Szuper!!!

Cimbilimbi írta...

Csudaszép hibrideket műveltetek! Remélem nem csuklottatok, sokat gondoltam rátok azon a bizonyos napon! Ami késik nem múlik, fogunk mi még hármasban gyöngyölni-horgolni :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...