2013. július 22., hétfő

Harmadik típusú találkozások, avagy a kezdő gerilla

Úgy kezdődött, hogy barátném megjelent nálam egy banyatankkal és egy hátizsákkal, mindkettőből diszkrét, de jól felismerhető dohszag szivárgott. ?! Gondoltam, majd beszél róla, ha akar... :) Kiderült, hogy az odőr a beléjük gyömöszölt, óriási mennyiségű fonalból származik. Valaha szőnyegszövést tanult, de az élet viharai elsodorták a szövőszéktől, és maradt hordalékként az ipari mennyiségű fonal. Mostanra tarthatatlanná vált a fonalhegy okozta helyszűke, és e válságos időkben rám gondolt... :O)





Így hát felcsaptam fonalkertésznek, és a teraszon napoztattam a gyanús társaságot, gondolom, a környék lakóinak nem kis derültségére. És elkezdtem gazdát keresni nekik. Meg is találtam, ők a gerillakötők, a Kézimunkások Szakszervezete Facebook-csoport. Többek közt arról nevezetesek, hogy megtámadtak, és összekézimunkáztak egy 49-es villamost. Az áldozat ma is hordja a támadás nyomait. Lásd itt. Felvettem a kapcsolatot Jutka Párniczki gerillavezérrel, aki örömmel fogadta az ajándék muníciót.
Így hát barátnémmal visszagyömöszöltük a még mindig kissé szagos csapatot a tankba, és elvittük a főhadiszállásra, a Dzss nevű bárba, a Klauzál tér közelébe. Remek környék egy gerillacsapat rejtekhelyének. :)


Jellegzetes romkocsma Singerrel és rozmárral (játék: hol a rozmár?). Éjszaka, gondolom, a szokott "merengések" helyszíne, ám nappal ilyen szelíd képet mutat gyerekekkel, horgolgató gerillákkal. :O)



Kincsek az asztalon. A nagy piros pacni (sajna nem túl jók a képek), ami egy gyönyörű, sapkaszerű, csipkemintás objektum, egy még gyanútlan mozdony ütközőjére fogja rávetni magát.



Jutka az érkezett fegyverszállítmányt gusztálja.



Árulkodó nyomok a járdán.

Még nincs vége a történetnek, mert részben még van fonal, részben én is felcsapok gerillának. Sajna nagyon kevés időm van, de akkor is harcolni akarok! :O) Kezdetnek megtámadtam a saját kertiszékem, és összeixeztem. :O)


Folyt. köv.

Folyik a júliusi kalapkás játék, várom a játékos kedvűeket a jobb oldalsávban.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...