2015. december 22., kedd

Adventi ajándéknaptár és kulcslyukjáték 2015 - 10., azonnali ajándék!

Szép estét!

A mai megfejtés, melyet ki is sorsolok!




önként felajánlott, külön ajándéka!
A játékszabály annyiból változik, hogy 1 megfejtő megnyeri, több megfejtő vagy 0 megfejtő esetén sorsolás dönti el a nyertest!

A megfejtés

nyaklánc és szívecske


    1. Plánka Ágnes írta... A felajánlás magában ajándék és szép dolog, köszönet érte mindkettejüknek!A kulcslyuk lakója is csábító..a tippem szív és nyaklánc.:)
    2. Era - SK írta... Nagyon kedvesek vagytok mindketten :) én is szív és nyakláncra gondolok.    
    3. jkati8 írta... Szív és nyaklánc a tippem nekem is!   
    4. Zsuzsanna írta... Szív és nyaklánc  
    5. Tímel írta... Szív és nyaklánc  
    6. Süni írta... Csatlakozom a többiekhez nyaklánc, szív.  Melinda Sásdi írta... Nagyon szép gesztus! Nyaklánc és szív
    7. Ditti írta... szerintem is szív és nyaklánc! :)
    8. János Nagy Szív, nyaklánc
    Hát sajnos az az ecske mindenkinél hibádzott, amely Era ravaszdi megfejtésében viszont benne van. Így sorsolunk, a mindent eldöntő aktusban eldől, kié lesz az ajándék és egyúttal ki kerül be a névsorba! Lássuk!

    Azaz Ditti a szerencsés mindent nyerő! Gratula! Vegyétek fel a kapcsolatot Erával!


    A következő ráadás kulcslyuk, mely Timel ajándékát rejti, és szintén azonnali kisorsolásra kerül, holnap reggel jelenik meg a maga valójában.
    Nagyon későn kellett volna megint sorsolnom, ha megvárom, míg hazaérek, viszont itt nem tudok kulcslyukat csinálni. :O) 
    Szóval technikai okok miatt holnap lehet bekukucskálni a kulcslyukon. 
    :O)

    2 megjegyzés:

    Plánka Ágnes írta...

    Az az ecske..:)Gratulálok Editem!:)

    Ditti írta...

    gyönyörű, és köszönöm, de ahogy a másik bejegyzésednél írtam, átengedem Melindának, hiszen ő a 7-es, én a 8-as. :)

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...